• Information om Poolspel 4/2

    Hej Alla Här kommer det loite Information gällande poolspelet i Västerås. Bifogar även spelschemat. < Vi från Skiljebo P16 vill varmt välkomna er till Västerås och Kristiansborgshallen den 4e februari då vi arrangerar vårt första Poolspel för i år. Ni har två lag anmälda. Poolspelet spelas mellan klockan 09.00-14.30. Det kommer finnas kiosk på plats där det kommer säljas enklare lunch, dryck, kaffe och godsaker till både barn och vuxna. Det ska bli så roligt att få spela poolspel. Se till att killarna är utvilade till söndag då det kommer bli en lång dag. Vänligen bekräfta att ni sett mailet så jag vet att ni fått information. MVH Ledarna P-16 1 feb 2024 0kommentarer
  • Inför matchen mot PerOls (Fagersta)

    På lördag , 3/2, har tjejerna dubbla matcher; först fyra mot fyra i Fagersta (samling 10.15) och fem mot fem i Köping (samling 14.30). Tyvärr har vi fått ganska många avhopp till Fagersta-matchen, vi kommer därför att kalla en del av tjejerna till dubbla matcher för att få ihop tillräckligt för att kunna åka. Svara på kallelserna som kommer så snart som möjligt och om någon tjej behöver skjuts, hör av er så kan vi nog lösa det. /Ledarna F-12 1 feb 2024 0kommentarer
  • Gällande matchen i Fagersta 3/2

    Uppdaterad kallelse då matchen börjar 1230 istället för 1300. Läs i kallelsen //Ledarna F-12 1 feb 2024 2kommentarer
  • Visa fler nyheter