• Inför hemmamatchen på lördag i KBS

    På lördag är det dags för hemmamatch i KBS. Vi kommer att ha kiosk som vanligt. Kaffe kokar vi där, men en får gärna baka. Kommentera nedan om du kan baka. Sekretariatet bemannas av föräldrar till Elsa G och Svea S. Innan matchen behöver sargen byggas om (det är ett poolspel före oss) och efter matchen ska den rivas. Här behöver vi hjälpas åt! /Ledarna F-12 1 feb 2024 2kommentarer
  • Inställd träning 29/1

    Träningen imorgon, måndag 29/1, ställs tyvärr in. Detta pga ledarbrist och byte av hall. Vi ger tjejerna en chans att vila lite och så tar vi nya tag på onsdag 💪 /Ledarna F-12 28 jan 2024 0kommentarer
  • Gällande träningen 29/1

    Det är basket I KBS nu på måndag 29/1. Så vi tränar i KB-hallen istället. Det är vanliga tiderna som gäller. //Ledarna F-12 27 jan 2024 0kommentarer
  • Visa fler nyheter