God fortsättning
Vad roligt att vara igång igen efter juluppehållet och välkomna till sista halvan av denna säsong! Lite info om vad som ”komma skall”. Träningar i vanlig ordning - onsdagar och söndagar. Matcher enligt nedan. Matchtider kan dock komma att justeras något så håll koll på kallelser som kommer ut😊. Söndag 21a januari Hemmamatch mot Västerås IBS i Ullvihallen klockan 11.30. Söndag 28e januari Bortamatch mot IK Råby 11.00. Söndag 11e februari Hemmamatch mot Tillberga i KBS klockan 11.30. Lördag 24e februari Bortamatch mot Ullvi SK klockan 9.30. Lördag 9e mars Bortamatch mot Tillberga IK klockan 16.00 Söndag 17e mars Hemmamatch mot Per Ols i KBS klockan 15.30 Söndag 24e mars Bortamatch mot Skogsgymnastiken klockan 11.00. Och som vanligt, skulle det vara några frågor eller funderingar så hojta till till någon av oss. Fredrik, 070-272 62 84 André, 070-249 78 75 Jonas, 073-345 61 78 Mackan, 070-527 39 76 Martin, 073-389 53 80 Ha det gott! Mvh, Ledarna
P-15
10 jan 2024
0kommentarer
Poolspel
Godkväll! Vi har två poolspel att se framemot nu under våren:) - 4 februari är vi inbjudna till poolspel i Västerås, Skiljebo. Matchschema och mer info kommer senare. - 3 mars kommer vi att anorda ett poolspel, då får vi vara i vår fina nya hall. Mer info om det kommer senare. Föräldragruppen ska träffas och planera. Vi återkommer med all info ni behöver veta. :) - Det blir ev ett till poolspel i april men jag har inte mycket mer info om det. Utöver poolspelen så har vi våra seriespel som är nästa varannan helg. Vi har full förståelse om ni känner att det blir för många matcher, precis som hjag skrev tidigare så är det helt upp till er om ni vill att ert barn ska spela eller ej. Jag vill bara be er att vnligen svara på kallelserna, helst i tid så vi kan planera och ev ställa in matcher om vi blir för få. - Vi kommer ev flytta söndagens träningstid till 17:00 så vi kan få spela i nya hallen igen. Jag väntar svar från kommunen, men återkommer med info så fort jag vet mer. Nu tror jag att jag fått med allt:) Ha en fortsatt trevlig kväll. MVH Ledarna
P-16
9 jan 2024
4kommentarer
Viktig Info inför matchen mot Knäppmora imorgon, 7/1
Matchen kommer starta 1345 istället för 1400. Åker man direkt så var i hallen till 1245. Därmed är samlingen vid Bilia i Köping flyttad till 1200. Påminner även om att vi spelar i vita tröjan, svarta shortsen och vita strumporna. Viktigt att komma ihåg för Knäppmora spelar I svart. //Ledarna
F-12
6 jan 2024
0kommentarer
Visa fler nyheter