• Straffar i Paus

    Hej Jag fick förfrågan om våra tjejer var intresserade att lägga straffar i första periodpausen i mötet mellan IBK H2 - Per-Ols H2. Tyvärr så fick vi inte ihop tillräckligt många tjejer som ville vara med på detta event, så jag har fått tackat nej. Men kom gärna ner och titta och supporta IBK blir ett spännade möte mot Per-Ols. Skickar även ut på Supertext så ingen av era tjejer missar denna information. DJ 5 jan 2024 0kommentarer
  • Träning 6/1

    Hej, Träningen på lördag 6/1 är inställd pga. ledarbrist. Vi ses igen den 13/1. Innebandyskolan Flickor-19/20 3 jan 2024 0kommentarer
  • Träning 27/12

    Imorgon onsdag har vi fått byta hall pågrund av att basket har match i KBS hallen. Vi kör i Karlbergshallen mellan 17.00-19.30 frivilligt efter 19.00 men vi samlas tidigare än vanligt så samling 17.00 Ber om ursäkt för sen uppdatering av ändring men vi var tvungna att vara säkra på hallen. DJ 26 dec 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter