• Julledighet

    Hej, På lördag 23/12 samt 30/12 är det inga träningar för innebandyskolan då vi tar ett juluppehåll. Den 6/1 är det ev. träning, vi återkommer med besked gällande detta under v.1. Detta pga. ledarbrist detta datum. Finns det föräldrar som vill vara med på denna träning så finns möjlighet för tjejerna att köra då hallen är bokad för oss. Vi önskar er alla en God Jul och ett Gott Nytt År och hoppas att vi får träffa alla tjejer igen i januari. Hälsningar Ledarstaben 🎅 Innebandyskolan Flickor-19/20 20 dec 2023 0kommentarer
  • Julavslutning och föräldramatch

    På torsdag är det dags för årets sista träning. Vi tänkte traditionsenligt försöka få till en föräldramatch (tack för påminnelsen Jens) De föräldrar som vill spela kommer ombytta med egen klubba och inneskor. Desto fler som är med desto roligare blir det! Vi drar igång igen efter jul och nyår, den 2/1 i Ullvihallen. Kallelse kommer som vanligt. 21/12 Föräldramatch i KBS 26/12 Ingen träning 28/12 Ingen träning 2/1 Träning i Ullvihallen 4/1 Träning i KBS //Ledarna P-13 19 dec 2023 5kommentarer
  • Inställda träningar

    Vi kommer inte att träna 25/12 och 1/1. //Ledarna F-12 19 dec 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter