• Inför matchen på söndag

    Kiosken behöver en termos med kaffe och ett "bakverk". Kommentera nedan om du kan baka eller ta med kaffe. Sekretariatet bemannas av föräldrar till Elsa G och Lisa. F-12 14 dec 2023 7kommentarer
  • Information från föräldragruppen

    Hej! Dags för match på lördag igen. Vi kommer ha en liten kiosk precis som förra gången där vi säljer fikabröd, Festis, kaffe och läsk. Även denna gång vill vi ha hjälp med att någon bakar (kanske lussebullar eller något juligt 🎄). Kiosken och sekretariatet behöver bemannas. Kaffe behöver kokas. Anmäl i kommentarerna vad ni kan hjälpa till med eller så fördelar vi ut uppgifterna. /Föräldragruppen P-16 13 dec 2023 6kommentarer
  • Snart är året slut.

    Hej alla! Vill börja med att berömma alla barn för en mycket bra match i lördags. Första gången på större plan och alla gjorde det mycket bra. Kul och se! Tiden går fort och första halvan av säsongen är snart avklarad. 2 Träningar och 1 match kvar. Vi kör sista träningen för året Onsdagen den 20/12, sedan går vi på lite julledigt. Vi kör igång Onsdagen 10/1 igen (Kallelse kommer skickas ut i vanlig ordning). Mvh Ledarna. P-15 12 dec 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter