• Snart är året slut.

    Hej alla! Vill börja med att berömma alla barn för en mycket bra match i lördags. Första gången på större plan och alla gjorde det mycket bra. Kul och se! Tiden går fort och första halvan av säsongen är snart avklarad. 2 Träningar och 1 match kvar. Vi kör sista träningen för året Onsdagen den 20/12, sedan går vi på lite julledigt. Vi kör igång Onsdagen 10/1 igen (Kallelse kommer skickas ut i vanlig ordning). Mvh Ledarna. P-15 12 dec 2023 0kommentarer
  • IBK behåller serieledningen efter derbyseger

    Efter den första perioden stod det 0-0 i Vasahallen, men IBK kunde tidigt i den andra spräcka nollan på ett vilt kämpande IFK Arboga. Det var två bra målvakter som höll nere siffrorna, och IBK kunde tillslut stå som segrare med 5-1. Sista matchen innan jul och nyår spelas på onsdag 20.00 i Norrbyhallen. Fira lucia genom att stötta IBK on tour borta mot Lillån U! Herrar Div 1 11 dec 2023 0kommentarer
  • Inför söndag

    Eftersom vi fick så bra förtjänst på kiosken förra helgen tänker vi att vi fortsätter med lite kioskverksamhet. Jag kommer att koka en termos kaffe och handla lite tillbehör, vi skulle behöva två som bakar och två som kokar varsin termos kaffe. Kommentera nedan om du vill baka eller ta med kaffe. Om någon av tjejerna som inte ska spela kan tänka sig att stå i kiosken är de välkomna att göra det, detta kan också kommenteras nedan. Sekretariatet bemannas av föräldrar till Emina och Moa F-12 8 dec 2023 3kommentarer
  • Visa fler nyheter