• Information från föräldragruppen

    Hej! Dags för match på söndag igen. Vi kommer ha en liten kiosk precis som förra gången där vi säljer fikabröd, Festis, kaffe och läsk. Även denna gång vill vi ha hjälp med att någon bakar (kanske lussebullar eller något juligt 🎄). Kiosken och sekretariatet behöver bemannas. Kaffe behöver kokas. Anmäl i kommentarerna vad ni kan hjälpa till med eller så fördelar vi ut uppgifterna. /Föräldragruppen P-16 6 dec 2023 12kommentarer
  • Träning inställd 9/12

    Träningen på lördag 9/12 är inställd pga. att hallen är bokad hela dagen till annan aktivitet. Sprid gärna det till era kompisar som är med då alla ännu inte är registrerade här på laget.se. Innebandyskolan Flickor-19/20 5 dec 2023 3kommentarer
  • Hjälp på träningen imorgon (5/12)

    Hej, Varken jag eller Janne kan vara med på träningen imorgon. För att slippa ställa in vore vi tacksamma om någon förälder kan ställa upp och hjälpa till på plan. Rasmus leder träningen men bra att alltid vara två. Skicka meddelande till mig eller kommentera nedan. Vänligen Henrik P-13 4 dec 2023 5kommentarer
  • Visa fler nyheter