• Inställd träning onsdagen den 6/12

    Träningen nu på onsdag är inställd pga DJ har innebandymatch. DJ 3 dec 2023 3kommentarer
  • Vinst x2

    Både laget och kiosken gick med vinst idag! Förtjänsten blev 753 kr. Tack till er som handlade och er som bidrog med kaffe/fikabröd! //Lagledarna F-12 2 dec 2023 7kommentarer
  • Inför lördag

    På lördag är det match mot Nykvarn, matchen är lite längre än vad den brukar (4x15) och Nykvarn har rest ganska långt. Vi tänker därför att vi ska ha en lite enklare kiosk på lördagens match. Jag kommer att koka kaffe och handla lite tillbehör, men vi skulle behöva två till som tar med sig varsin kaffetermos och två eller tre som bakar. Kommentera nedan om du vill hjälpa till! Om någon av tjejerna som inte ska spela kan tänka sig att stå i kiosken är de välkomna att göra det. Kommentera även detta nedan Vilka som bemannar sekretariatet står i aktiviteten. F-12 30 nov 2023 9kommentarer
  • Visa fler nyheter