• Kiosk och sekretariat!

    Halloj! På lördag är det hemmamatch och påminner om kiosk och sekretariatschemat! På lördag är det Viktor och Olle som har hand om kiosken, ta med fika för försäljning! Bakat eller köpt, samt mjölk till kaffet! Emmy kommer med kaffe och kioskgrejer! Charlie och Alex har sekretariat. Ni har fått schemat på Mail med det finns även i flödet så in och kika om ni glömt vilken match ni har hand om! Allt gott, hälsningar Tiina P-13 23 nov 2023 5kommentarer
  • Kvarglömda glasögon

    Efter träning fanns ett par glasögon kvar i omklädningsrummet, ett par i vitt/genomskinligt hårt fodral. Hör av er om ni saknar! F-12 22 nov 2023 3kommentarer
  • Iställd träning samt extra träningstid.

    Hej alla föräldrar. Nästa söndag den 3/12 är vår träning inställd då hallen är upptagen av andra lag. Vi har fått ett erbjudande om att få träna i nya hallen Köpings Bad Sport KBS. Fredagen den 1/12 kl 16:30-18:00 Jag skickar en kallelse, uppskattar om alla svarar så fort ni kan så jag vet om vi ska tacka ja. Ha en fortsatt trevlig kväll. Vi ses imorgon. Ledarna via Syzane P-16 21 nov 2023 4kommentarer
  • Visa fler nyheter