• Hemmamatch

    Hej Alla. Imorgon har vi första hemmamatchen. SÅ roligt! - Viktigt att alla har med sig matchställ. NI som ej har matchställ, skriv i kommentar så fixar jag :) - Kiosken är bemannad. - Vi behöver 1-2 personer til Sekket. Någon som kan hjälpa till? skriv i kommenar. Ha en fortsatt trevlig fredag. MVH Ledarna och föräldragruppen. P-16 10 nov 2023 9kommentarer
  • INSTÄLLD MATCH 12/11 Söndag mot Hallsta

    Tyvärr är matchen inställd på söndag. Hallsta får inte ihop folk för att spela på två planer tyvärr. Att spela med 16 avbytare är för oss inget alternativ då de blir väldigt lite speltid för barnen. Vi kör träning som vanligt på söndag istället Kallelse kommer ! Med vänlig hälsning, Ledarna P-15 10 nov 2023 0kommentarer
  • Någon som vill spela match imorgon?

    Hej! Vi har några som tackat nej till matchen imorgon. Är det någon som kan spela imorgon trots kort varsel? Vi behöver 1-2 spelare och gärna någon som kan tänka sig att stå i mål. Kommentera nedan eller kontakta mig direkt, 070-339 18 65 //Henrik P-13 10 nov 2023 2kommentarer
  • Visa fler nyheter