• Obs träning 27/10

    Glöm inte att träningen sker i Scheelehallen idag . Samling 16.00 DJ 27 okt 2023 0kommentarer
  • Reservmålvakt på lördag?

    På matchen på lördag ska Ida L stå i mål, hon har dock haft lite problem med knäna så vi undrar om någon kan tänka sig vara med som reservmålvakt. Det blir endast som målvakt då vi är fullt lag och som minst blir det 1 period. Meddela i tråden vid intresse. //Ledarna F-12 26 okt 2023 2kommentarer
  • Köping - Kungsör, 20231022

    Vilkens dag! 😃 Grabbarna var nöjda och glada efter dagens match. Vi var lite osäkra på hur effektiva vi skulle kunna vara och hade satt upp en match på 3x14 med tanke på den relativt korta tiden vi hade i schemat. Tidsplanen såg bra ut så vi la in en fjärde period. Ju fler matcher vi spelar desto säkrare blir vi på upplägg, tider etcetera. Men en sak som det verkade som vi inte gjort något annat än var sargplock efter matchen. Helt otroligt vad det gick undan och så många som hjälpte till -Imponerande! Stort tack för det. Tack även för andra insatser, kiosk, kaffebryggning, hejarop mm. Det betyder mycket för oss ledare! Ta hand om er så hörs vi under kommande vecka! 😊 P-15 22 okt 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter