• Byte sporthall

    Vi fick chansen att spela i KBS istället för Ullvi, den tog vi. :) Matchen idag spelar vi i KBS. Samma tid gäller. //Ledarna F-12 21 okt 2023 1kommentar
  • 21/10 är vi i Scheelehallen!

    O.B.S påminnelse om att dagens träning är i Scheelehallen F-16 21 okt 2023 0kommentarer
  • Match!

    Hej! Så roligt att så många har anmält sig till matchen imorgon. Vi kommer köra med två lag så killarna ska få så mycket speltid som möjligt! Viktigt att killarna har innebandyklubba, Glasögon och vattenflaska med sig. Matchkläder får ni på plats. Se till att killarna kommer i säng i tid ikväll så de är utvilade till imrgon! Söndagsträningen ställer vi in. Denna vecka har varit fullspäckad med Fotografering, träning och match så de behöver en vilodag. Ha en fortsatt trevlig fredag och vi ses imorgon! 🌟 MVH Ledarna. P-16 20 okt 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter