• Sekretariatet vid hemmamatcher

    Bemanningen av sekretariatet inför tjejernas hemmamatcher kommer att bestämmas utifrån vilka av tjejerna som ska spela matchen. Vilka som ska sitta i sekretariatet kommer att synas i kallelsen samma dag som kallelsen eller dagen efter, så ta en extra titt på kallelsen som ni tackat ja till match. Om ni byter sekretariat med någon är det bra om ni hör av er till mig, Hanna (073-9182189), så att jag kan ändra listan och fördela sekretariatet jämnt över alla föräldrar under säsongen. Jag kommer att finnas på plats på lördagens match för att försöka få igång maskineriet! Hälsningar Hanna F-12 19 okt 2023 1kommentar
  • Träning mån 23/10 är i KB-Hallen

    Hej! Träningen på måndag 23/10 är flyttad från KBS till KB-Hallen pga basket. Vi har fått en ersättningstid av basketen och det är samma tid som vanligt som gäller. //Ledarna F-12 19 okt 2023 1kommentar
  • Fotografering- ingen träning idag 19/10

    Hej, En liten påminnelse. Idag utgår träningen och istället ska vi fotograferas. Ullvihallen 18.10. Vi samlas kl 18.00 i omklädningsrum 4 (längst ner) om det är ledigt. Annars omklädningsrum 3. Ta med: - Matchkläder - Klubba. - Ni som inte lämnat ”foto-lappen” till mig innan tar med den också. Saknar ni lapp har vi fått tag i några extra som ni kan fylla i på plats. Ingen kommer att fotograferas utan lappen. Vi beräknar vara klara 18.50. //Henrik P-13 19 okt 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter