• Fotografering

    På tisdag 17/10 är det fotografering för tjejerna kl. 19.40. Vi samlas i Ullvihallen kl. 19.20, enligt kallelsen. Till fotograferingen behöver tjejerna ha ”fotolappen” med sig, ifylld och klar. De fick lappen på första träningen i KBS. Är det någon som saknar ”foto-lapp”, hör av er till Hanna på 073-9182189 före tisdag så löser vi det. Med vänliga hälsningar Ledarna F-12 15 okt 2023 0kommentarer
  • Fotografering 17/10

    Hej! Tisdag 17/10 är det dags att ta lagfoto samt enskilda fotografier i KBS. Vi samlas kl 17:40 för ombyte till matchkläder. Glöm inte innebandyklubba samt skor. F15 13 okt 2023 0kommentarer
  • Hallbyte imorgon 14/10

    Hej! Imorgon, 14/10, får vi inte vara i KBS på grund av basketmatch. Vi tränar istället i Scheelehallen mellan 09:15-10:30. Vi ses där! F15 13 okt 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter