• Seger mot Lillån IBS

    En viktigt 3 poängs match där vi visste på förhand skulle bli tuff men som aldrig skrämmer oss. Ställer upp med ett ungt lag med 4 st födda 2007 och 1 kille född 2008! Värt notera att dessa unga grabbar står för 6 poäng tillsammans idag. Alla killar i laget gör en bra match rakt igenom, spelar fin innebandy i 60 min. Skapar chanser efter chanser & vi får riktigt fina avslut. En storspelande Jakop i målet som täpper till bakåt. Köping var på riktigt fint spelhumör idag! Nu njuter vi av denna match och blickar framåt mot Knäppmora redan på onsdag 11 oktober kl 19:00 hemma i KBS. Herrar Div 3/HJ 8 okt 2023 0kommentarer
  • Poolspel 22/10

    Hej! Om två veckor, 22/10, arrangerar vi ett poolspel i KBS. Vi har bjudit in både lag i våran ålder (F15) som vi möter och F16-lag som möter varandra. Totalt kommer det vara ca 6-8 lag. Vi kommer att ställa upp med två lag. 💪 Vi kommer med mer information snart men det vi behöver hjälp med är - bakning till kiosk (3 personer) - kioskpass (tiderna är ungefära och sätts när vi har spikat spelschemat) 9-11, 11-13. 2 personer per pass. - bygge av sarg (även undanplockning) - sekretariat (endast matchklocka) 3-4 personer (1 person/match, inga tider ännu då spelschemat inte är spikat) - ljud och ljus (alla lagen får göra entré nere på plan innan första matchen) 2 personer Anmäl vad ni kan hjälpa till med så återkommer vi med mer information snart. F15 8 okt 2023 2kommentarer
  • Föräldrarmöte idag kl18

    Hej, Jag inser att kallelsen till föräldrarmötet döpts till ”träning”. Bra om så många som möjligt ändå kommer idag kl 18. Använd kod 1122 i dörrarna i KBS. P-13 5 okt 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter