Poolspelsavslutningen nästa vecka
Hej, Vi väntar fortfarande på spelschema från förbundet för poolspelsavslutningen söndag nästa vecka (23/4) Det vi vet än så länge är att upplägget kommer vara liknande det som var förra året. De yngre barnen spelar på förmiddagen och vi kommer ha våra matcher på eftermiddagen. Mellan för- och eftermiddag kommer vi tåga in i arenan på samma sätt som förra året. Vi återkommer så snart vi får mer info. Förbundet lägger även ut info på nedan länk https://www.innebandy.se/vastmanland/nyheter/poolspelsavslutningen-2022-2023-sista-anmalningsdag-2-april Vänligen Ledarna
P-13
15 apr 2023
0kommentarer
Mora Cupen
Hej på er! Nu börjar Morascupen närma sig så här kommer lite information om vad som gäller. Fredag 21/4 Samling kl.10:00 Ullvihallen åker vi ca kl.10:30 Se till att tjejerna har fått i sig ordentlig frukost och att man har med sig ett lunch att stoppa i sig under förmiddagen då det tar en stund innan det blir kvällsmat. Pack/checklista till Moracupen: 1: Matchkläder, skor, Innebandy glasögon, strumpor (gärna flera par om ni har), klubba, Gärna en liten ryggsäck som man kan packa matchsaker i! 2: Något att sova på: Luftmadrass gärna pump också eller liggunderlag. Sovsäck, kudde, pyjamas. (tänk på att inte ta en för bred madrass) 3: Extra kläder mm: Underkläder, strumpor, t-shirts, byxor, skor, tofflor, någon tjockare tröja, jacka, hygienartiklar: tandborste, tandkräm, tvål, schampoo, balsam, deo, handduk etc. 4:Mobiltelefoner, ”paddor” mm. är helt ok men på eget ansvar! 5: Godis: Vi tänkte också pröva med ett godisförbud på dagen, men efter avslutade matcher får man äta. Ingen nötter… Kan finnas nötter allergi. Glöm inte: Ett glatt humör. OBS! PROVA LUFTMADRASSERNA HEMMA SÅ ATT DOM HÅLLER TÄTT!! Om någon/ra behöver medicin så ta med det och informera gärna oss ledare.
DJ
14 apr 2023
0kommentarer
Sommarträning!
Hej Kristoffer Johansson kommer köra försäsongsträningen för killar och tjejer som är födda 11, 12 och 13. Start V18 tisdag 17:30-19:00 i KBS sen kör de denna tid och plats fram till sommarlovet. Är intresset stort så fortsätter det även efter sommarlovet. Det han behöver är förnamn och efternamn från alla som vill vara med så han kan skicka en kallelser. Men alla i denna åldersgrupp är välkomna även om man inte är kallad till träningen. Vill man komma 1 eller 2 gånger går det lika bra. Dessa träningar kommer han enbart lägga fokus på att alla har kul ihop. Svara på nyheten med För och Efternamn om ni är intresserade så blir ni sedan kallade av Kristoffer. //Ledarna
F-12
14 apr 2023
1kommentar
Visa fler nyheter