• Sommarträning

    Hej Nedan följer info från Kristoffer som kommer köra sommarträningen —— Nu är det klart jag kommer köra försäsongsträningen för killar och tjejer som är intresserade födda 11,12 och 13. Vi börjar V 18 tisdag 17:30-19:00 i KBS sen kör vi fram till sommarlovet. Och ser jag att intresset finns så kör vi i gång igen efter sommarlovet. Det jag behöver från alla som vill vara med är för och efternamn så jag kan skicka en kallelse till er som är intresserade. Men alla i denna åldersgrupp är vi välkomna även om man inte är kallad till träningen. Vill man komma 1 eller 2 gånger går det lika bra. Som sagt TISDAGAR 17:30-19:00 kör vi lite försäsongsträningen för alla som vill. Dessa träningar kommer ja enbart lägga fokus på att vi har kul ihop Hoppas vi blir ett gäng varmt välkomna/Kristoffer Vid frågor ring 070-2986091 —— Jag skickar namnen på de som redan anmält intresse till Kristoffer. P-13 14 apr 2023 0kommentarer
  • Försäsongsträningen

    Hej Nu är det klart jag kommer köra försäsongsträningen för killar och tjejer som är intresserade födda 11,12 och 13. Vi börjar V 18 tisdag 17:30-19:00 sen kör vi fram till sommarlovet. Och ser jag att intresset finns så kör vi i gång igen efter sommarlovet. Det jag behöver från alla som vill vara med är för och efternamn så jag kan skicka en kallelse till er som är intresserade. Men alla i denna åldersgrupp är vi välkomna även om man inte är kallad till träningen. Vill man komma 1 eller 2 gånger går det lika bra. Som sagt TISDAGAR 17:30-19:00 kör vi lite försäsongsträningen för alla som vill. Dessa träningar kommer ja enbart lägga fokus på att vi har kul ihop Hoppas vi blir ett gäng varmt välkomna/Kristoffer Vid frågor ring 070-2986091 P-12 14 apr 2023 0kommentarer
  • Newbody

    Hej. Nu har de flesta fått sina Newbodyprodukter, resten tar jag med på lördag. Dela ut produkterna till de som köpt, ta betalt och swisha mig den samlade summan för er försäljning på 0768716811. Jag behöver ha er betalning senast den 25/4, så hinner jag betala fakturan och sätter sedan över vinsten till lagkontot. Bra jobbat! 😊 Med vänlig hälsning, Leonoras mamma Eveline F-12 12 apr 2023 1kommentar
  • Visa fler nyheter