• Innebandy på påsklovet

    Hej, Imorgon ( torsdag 13/4 )håller IBK Köping och Västmanlands IBF i påsklovsträning i KBS (nya hallen). Första passet 10-12 och andra passet 14-16. Ingen anmälan krävs utan bara att dyka upp för den som känner för det. Träningen är gratis. Ta med klubba, inneskor och glasögon. Förbundet ordnar med ledare. Vänligen Henrik P-13 12 apr 2023 0kommentarer
  • Fredag 14/4

    Fredag 14/4 träning start 17:00 föräldrar match start 18:00 till 19:00 pokal utdelning till tjejer. Gärna alla tjejer ska va med DJ 11 apr 2023 0kommentarer
  • Mammamatch nu på onsdag!

    Mammamatch på träningen nu på onsdag!! Anmälan sker i denna tråd så vi vet om vi får ihop till en match eller inte. Barnen spelar i vita tröjan, egna mörka shorts samt vita strumporna. //Ledarna F-12 10 apr 2023 22kommentarer
  • Visa fler nyheter