• Träningsmatch mm

    Hej torsdag den 6 april kommer vi köra en träningsmatch på våran träningstid mot Arboga. Vi kommer att ha samling kl 17:15 kallelse kommer när det närmar sig. Sen kommer vi att avsluta säsongen den 18 april ådå kommer vi bjuda in till en föräldramatch med fika efteråt😀. Sen en nyhet för i år är att jag kommer att hålla sommarträning för dom som vill. Vi kommer köra 1 gång i veckan. Det kommer att bli ett mix lag med årskullar 2011-2013 både pojkar och flickor. Mer info om detta kommer när jag har planerat klart. MVH Kristoffer P-12 29 mar 2023 0kommentarer
  • Paus underhållning kvalmatch A-laget

    På måndag 3/4 så har A-laget kvalmatch i KBS vi ska stå för paus underhållning. I paus 1 ska vi köra straffar och i paus 2 kommer vi köra en internmatch. Kallelse kommer jag skicka i kväll då jag behöver veta innan fredag vilka som vill vara med P-12 28 mar 2023 0kommentarer
  • Träning 30/3

    Obs. Träningen på torsdag är i karlbergshallen. Samma tid! 17.45.Efter träningen ska sargen plockas bort P-12 28 mar 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter