• Ingen träning imorgon, lördag 18/11

    Hej, Som vi sa på träningen i tisdags ställer vi in lördagsträningen denna vecka. Ingen träning imorgon alltså //Ledarna P-13 17 mar 2023 0kommentarer
  • Försäljning Newbody

    Försäljning Newbody Hej. På föräldramötet kom vi fram till att den förälder som ville gärna fick ansvara för en försäljning, så i samråd med tränarna har jag nu startat en försäljning av Newbody. Försäljningen pågår från idag fram till onsdagen den 5/4, så det är viktigt att alla registrerar sina sålda produkter på hemsidan innan dess. Därefter tar det en till två veckor innan vi får våra sålda produkter. Förhoppningen är att vi ska få dem innan avslutningen. Katalogerna kommer imorgon eller på måndag, så jag tar med dem till måndagsträningen. De som inte kommer på måndagen får sina kataloger på onsdagen. Från och med idag kan vi börja sälja via webbshoppen. Det är också där som ni behöver registrera era sålda produkter, senast onsdagen den 5/4. https://portal.newbodyfamily.com/reg/TEMVYPW Här är också en länk med mer information till alla säljare, samt säljtips. http://www.e-magin.se/paper/kmq29p7f/paper/1 Har ni frågor? Skriv den här på Laget.se eller hör av er till mig på 076-8716811. Med vänlig hälsning, Leonoras mamma Eveline F-12 16 mar 2023 3kommentarer
  • Match hemma mot Hallsta nu på söndag 19/3

    Skriver ut en liten påminnelse kring detta så alla kommer ihåg tiderna. Nu på Söndag 19/3 kommer IBK Hallsta på besök. Plats: Ullvihallen. Matchstart: Kl14 Samling 13.15 för ombyte sedan uppvärmning inför matchen. Speltid 2x14 min. Tutbyte 2min. Vi kommer att försöka spela 2 matcher á 2x14 min. PÅMINNNER OM DETTA MED . Som vanligt behöver vi ER föräldrars hjälp i kiosken. Allt är inhandlat. Så de handlar om att stå o sälja kaffe o korv mm. OBSERVERA att de är i Ullvihallen där vi tränar som matchen kommer spelas. P-15 15 mar 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter