• Inställd träning 18/2

    Hej Lördagen den 18/2 är träningen inställd pga av match. Mvh Janne P-13 16 feb 2023 0kommentarer
  • Match mot P12

    Hej, För att få känna lite på den nivå vi ska spela på nästa år så planerar vi att spela 2st matcher mot IBK Köping P12. Vi kör på vår träningstid den 25feb, men vi samlas 30min tidigare än vanligt, 10.00. Matcherna spelas med våra vanliga domare samt i vanliga matchkläder. Vi kommer att kalla hela laget och dela upp i två lag på plats. Varje lag spelar en match. Matcherna syns ännu inte på Laget.se men kommer göra det inom kort. Vi behöver 1förälder till sekretariatet. Skriv i gästboken eller kommentera detta inlägg om du kan tänka dig att hjälpa till. Snabbast att kommentera får sitta. Om flera skriver exakt samtligt kommer jag att dra lott. Resterande föräldrar bygger sarg som vanligt. Ullvihallen 10-12, lördag 25/2 Vänligen Henrik och Janne P-13 15 feb 2023 2kommentarer
  • försäljningen av Ravelli/klasspengar/kakor

    Gällande försäljningen av Ravelli/klasspengar/kakor och godis inlämning Fredag den 17/2 till mig DJ 15 feb 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter