• A-lags matchen

    Hej i morgon ska vi ha 5 stycken som ska lägga straffar i pausen det är Nils,Elias,Charlie,Erik och August dom måste ha matchställ på sig och ha med skor och klubba bara en påminnelse. Vi har även isac i mål och wiking som reserv .Vi har även reserver på straffarna Ville mellwin och Vilhelm bra om ni ochså har matchställ och klubba och skor med er i fall nån skulle få förhinder eller bli sjuk. Alla andra som kommer å tittar ta gärna på er matchtröjan 😀 ses i morgon P-12 10 feb 2023 0kommentarer
  • DM-Guld

    DM-Guld 2023 P-10 10 feb 2023 0kommentarer
  • Samling

    Samling 17:30 ÖoB parkerning 17:45 åker vi till Hallstahammar city DJ 9 feb 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter