• Tack Arboga!

    "-Vi tackar Arboga, domarn och publiken med en varm applåd!" Med stolthet står vi föräldrar, ledare, vänner och bekanta på sidan om planen och beskådar detta härliga gäng vi har omkring oss, IBK Köping P15. Superbra jobbat allihop och vilken styrka samtliga bevisar. Dels när det gäller sporten innebandy i sin renaste form men även detta lagspel och att hjälpa varandra. Vill hylla samtliga då man byttes av på olika positioner för att kunna genomföra matchen! Även tack till Arboga att vi fick besöka Vasahallen. Vi laddar om och förhoppningsvis ses vi på söndagens träning. Foto: Anna Sjöberg P-15 28 jan 2023 0kommentarer
  • Cup i Linköping

    Hej! Vi har anmält tjejerna till en endagarscup i Linköping 15/4, Linköping Floorball Games. För att veta hur många deltagarkort vi ska boka kommer jag skicka ut en preliminär anmälan till cupen som jag vill att ni svarar på ganska så omgående. /Malin F15 28 jan 2023 3kommentarer
  • Inställd träning 28/1 pga match

    På lördag är det dags för match! Denna gång spelar vi borta mot Råby i Råbyhallen, Västerås. Samling vid Ullvihallen 10.30. Detta innebär tyvärr att träningen på lördag (28/1) ställs in. Ni som fått kallelse får som vanligt gärna svara så snart som möjligt så att vi kan kalla andra om ni inte komma på lördag. P-13 25 jan 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter