• Match i KBS lördag 7jan

    Hej! Nu sparkar vi igång matchserien igen med hemmamatch mot Surahammar på lördag. Ni som blivit kallade, svara gärna skyndsamt på kallelsen så att vi hinner kalla någon annan om ni inte kan. Ni som inte blivit kallade denna match, kom gärna förbi KBS och heja på era lagkompisar. I sekretariatet sitter förälder till Neo och Behij medan Sixten och Viktor har kiosken. Hör gärna av er om ni har funderingar kring något. Allt gott Ledarna P-13 5 jan 2023 3kommentarer
  • Snart drar vi igång igen!

    Snart drar vi igång igen! Vi ses lördag 14/1, samma tid och plats som tidigare. F15 4 jan 2023 0kommentarer
  • Mälarenergi cup 15-16 april

    Hej vi har fått en sponsor för denna cup KAK BYGGEN AB kommer att sponsra med 5000kr. Så vi kommer inte behöva ta 100 kr av varje spelare.😀. Men ochså en uppmaning vore om en förälder till varje spelare är med på cupen då vi kommer att behöva äta mat mm å detta är tyvärr inget vi kan bjuda på denna gång, Och vi vill ju så klart ha så stor publik som möjligt på plats😀 P-12 21 dec 2022 2kommentarer
  • Visa fler nyheter