• Div2 Match + grabbkväll

    Hej! Nu på lördag spelar herrarna match (division2). Jag och Kristoffer tänkte gå på den. Om barnen vill så får de gärna göra oss sällskap och se delar av matchen tillsammans, del förnöjets skull men även en möjlighet för barnen o se hur bandy spelas på hög nivå. Matchen är som sagt på lördag och börjar kl.13.00. Vi har match kl.14.30 mot surahammar. Så vi stannar o ser 1-2 perioder sen går vi tillbaka till Ullvihallen och förbereder för match. Föräldrar får göra sällskap, men inget måste. Sen har vi en annan rolig grej pågång. Den 2 december ca kl. 17.00- 21.00(fredag). Har vi planerat att anordna en grabbkväll med laget. Vi tänkte att vi åker ner och spelar bowling hela laget, efter bowlingen tänkte vi att man samlas hemma hos kristoffer där vi grillar lite hamburgare. Till denna kväll skulle vi gärna önska om 2 frivilliga föräldrar kan ställa upp, gärna med skjuts ut till kristoffer som bor 5min utanför stan. Föräldrarna får givetvis stanna kvar o äta. Om någon förälder är intresserad så hör av er. Laget står för kostnaden för grabbkvällen. Vi behöver veta vilka som kommer isåfall senast på torsdag denna vecka. Syftet med kvällen är också att bygga på kamratandan i laget. /Ledarna P-12 21 nov 2022 15kommentarer
  • Fotografering 29/11

    Hej! Föreningen har ordnat så att alla lag (förutom innebandyskolan) ska fotograferas. Det kommer att tas både lagfoto och individuella bilder. Vårat lag, F-15, har fått tid för fotografering tisdag 29/11 kl 17:00-17:30. Fotograferingen sker i KBS. Tjejerna ska vara klädda i matchkläder och ha med sin klubba. Se till att vara på plats i tid då fler lag kommer att fotograferas efter oss. På lördag under träningen kommer alla föräldrar få skriva på ett godkännande att era barn får vara med på bild. Har ni några funderingar är det bara att ni hör av er. Vi ses på lördag! F15 21 nov 2022 0kommentarer
  • Fotografering!

    Tisdag 29/11 kl 18:10 till 18:50 ska vårt lag fotograferas, enskilt och lagbild. Detta sker i KBS. Vi samlas 17:50 vid entrén KBS. Alla spelare ska vara ombytta för ”match” inklusive allt (klubba, skor, glasögon). Nu på onsdagsträningen ska minst en förälder (målsman) per spelare vänta kvar efter träning för att få ett papper att skriva under. Där man godkänner fotograferingen av sitt barn. Med vänlig hälsning, Ledarna! F-12 21 nov 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter