• Fotografering, mer info

    Hej Efter träningen imorgon kommer vi att dela ut lappar till alla spelare där ni som målsman ger tillstånd för fotografering. Denna lapp tas med påskriven och klar till fotograferingen. Fotograferingen blir den 1december kl 18.10 i KBS. Vi kommer att ta både individuella bilder och lagbild. Alla ska ha matchkläder på klubba. Vi har bara en halvtimme på oss med fotografen så alla måste se till att vara i tid. Vänligen Ledarna P-13 21 nov 2022 0kommentarer
  • Internmatch

    Som bekant ställde tyvärr dagens motståndare Per Ols från Fagersta in. Trots det ställde alla om och kreativt nog fick vi ihop till en superrolig förmiddag med internmatch, seketariat, kiosk, musik, lampor etcetera. Vill tacka alla som var på plats idag där alla bidrog, allt från applåder och hejarop på läktaren, tidtagning och coachning på plan. Ingen nämnd - ingen glömd. Tack! Nu laddar vi om för veckans träningar och vi i tränargruppen börjar redan nu spana efter ny hemmamatch som vi planerar att få till under andra halvan av januari. Har ni synpunkter på förändringar, förbättringar eller vad det än kan vara nämn det för oss! 😊 Ha en fortsatt trevlig söndag! P-15 20 nov 2022 1kommentar
  • Per Ohls (Fagersta) Har ställt in.

    Hej ! Nu på morgonen hörde Per Ohls av sig och ställde in på grund av sjukdomar och snön som kommer falla under dagen. Väldigt Tråkigt! Men för att göra de bästa av denna situation kör vi en Internmatch istället då hall, domare, kiosk är fixat. Så samma tider och plats gäller. Hör av er om ni inte kommer pga av ändringen till nån av oss ledare. // Ledarna. P-15 20 nov 2022 1kommentar
  • Visa fler nyheter