• Vitt matchställ mot Ekeby

    Vi håller på att delar ut vita strumpor och vita tröjor till tjejerna. Detta har Lovisas pappa Mattias sponsrat oss med, stort tack för det. Vita stället är ett träningsställ/reservställ. Alltså tjejerna får dessa kläder och det är ok att träna i dom. Den vita tröjan och vita strumporna ska tjejerna ha med sig till varje match då vi av någon orsak väljer att köra i vitt. Matchen nu på lördag är det premiär för vita stället. Så vi spelar matchen med vita strumpor, svarta shorts och vita tröjan. Ekeby spelar i svart nämligen. Men ta med svarta tröjan för säkerhets skull. //Ledarna F-12 16 nov 2022 0kommentarer
  • Hej

    Hej ville bara tipsa om att Sverige spelar VM-final i innebany idag. Sänds på SVT 15:30. P-12 13 nov 2022 1kommentar
  • Match imorgon

    Vi behöver bygga sarg så vi ser gärna att alla hjälps åt så det inte är samma som brukar göra det. Sen behöver vi sekretariat, vilka tar det? //Ledarna F-12 12 nov 2022 4kommentarer
  • Visa fler nyheter